Desenul, mica realitate a Dianei

Fiecare persoană obișnuia să facă un anumit lucru în copilărie. Unii dansau, unii cântau, iar alții desenau. Totuși, copilăria nu se rezumă doar la aceste activități. Ea diferă în funcție de copil.

Când era mică, Diana obișnuia să deseneze diferite feţe, în funcție de starea pe care o avea. Într-o zi, aceasta descoperă un tutorial cu un artist care schița portretul unei cântăreţe, iar ea a încercat să îl urmeze. „Am rămas surprinsă de creaţia mea după trei ore petrecute în faţa calculatorului, deoarece fusese prima dată când am reușit să realizez un portret realist.”

A început cu desenele alb-negru ce constituiau înfățișări ale artiștilor cunoscuți precum Nicole Scherzinger sau Selena Gomez, dar și ale marilor scriitori ca de pildă Mihai Eminescu, Ioan Slavici și Honore du Balzac. Dorința de a fi mai bună a îndrumat-o să facă și ilustrații color. „Cu trecerea timpului, mi-am dorit ceva mai mult, voiam să mă perfecționez.”

Fiind încurajată de familie și prieteni, Diana a progresat foarte mult. Mulţi amici începuseră să îi ceară portrete realizate de aceasta. " Deşi, la început, timpul de execuție al unui portret era doar de trei sau patru ore, acum un portret color durează în jur de două, chiar trei zile deoarece doresc să detaliez şi cele mai minuțioase trăsături faciale.”

Diana consideră că orice persoană poate să-şi dezvolte abilitățile fiindcă fiecare este înzestrat cu ceva şi datoria este de a-şi expune arta sa lumii.

Tânăra, cu o fire ambițioasă, râvnește la un progres în artă, îi place să fie creativă şi să încerce numeroase activități. „Arta e o formă de evadare din viața banală de zi cu zi, orice implicare într-o anumită activitate are puterea să te facă să uiți de probleme şi în schimb, să-ți înflorească spiritul creativ. ”

Pe lângă desen, mai este pasionată de astronomie, fotografie, sport şi cântat. „Fără desen, sport, petrecutul timpului în natură şi persoanele dragi mie nu există termenul fericire”.

Fiecare desen o face să se simtă mai liniştită şi împăcată cu sine. „Simt că mi-am găsit rostul deoarece fac ceea ce îmi place. Dacă aş renunța la desen, cred că viața mea s-ar schimba într-un sens rău. Când desenez, sunt pierdută în lumea mea şi acel sentiment îndulceşte viața.”

De fiecare dată când observă diferite ființe sau obiecte, simte că ar trebui să le reproducă pe foaie prin faptul că vrea să încerce mereu ceva nou. „Îmi place să aduc zâmbete multor persoane prin creațiile mele, mă încântă ideea că pot face oameni fericiți prin munca şi talentul meu.”

De când desenează, viziunea sa asupra lumii s-a schimbat. Lucrurile din jurul său au început să prindă culoare. „Deseori mă opresc asupra unui lucru şi-l detaliez, îl analizez cu mare atenție.”

Ambiția, devotamentul și sensibilitatea sunt câteva însușiri ale artistei pe care le folosește atunci când desenează. Diana-Maria Munteanu nu va renunța niciodată la pasiunea sa. Mereu va găsi o portiță spre lumea ei.


Autor: Ștefana Vintilă





Niciun comentariu