Cea mai bună prietenă a Andreei este chitara

Andreea Cătălina Loghin este o copilă de 16 ani din comuna Bălţaţi care iubește să își petreacă timpul alături de chitara ei.

La vârsta de 14 ani își dorea să ajungă un bun chitarist, spunând că „excelența persoanelor din jurul meu mă motiva și mă provoca în același timp să iubesc vibrația pe care o simți atunci când se îmbină sunetul corzilor”.

Chiar dacă la început a fost dificil să înveţe acordurile, prin multă muncă a reușit să persevereze, ea mărturisindu-ne că „de la degetele care purtau urma corzilor până la îndemânarea de a face un acord au fost multe descurajări și momente în care renunțam, dar cu toate acestea prin exercițiu am reușit să pot schimba acordurile fără nicio problemă”. Au fost multe momente când aceasta a vrut să renunțe, dar familia sa a încurajat-o și a susținut-o, ceea ce a făcut-o pe Andreea să fie mult mai încrezătoare în propriile puteri.

Chitara a devenit cea mai bună prietenă a elevei, cu ea exteriorizându-și sentimentele de fericire, dar și de tristețe. Adolescenta ne spune că „am înlocuit prezența persoanelor cu sunetul chitării. E ceea ce mă definește pe mine ca om și suflet! Iubesc să o simt, iubesc să cânt!” Atunci când interpretează melodii simte „un fior ce îmi cuprinde și cele mai adânci rațiuni până la mâinile ce mă ajută să țin chitara”.

Tânăra a participat la evenimente caritabile unde a putut să își împărtășească talentul cu ceilalți. În viitor i-ar plăcea să studieze și vioara pentru că este asemena chitării și are un sunet lin, plăcut.

Visează să fie un medic militar, dar și să continuie cu muzica, ea confesandu-ne „îmi doresc acest drum pentru că e ceea ce mă pasionează și ceea ce m-ar împlini ca om”.

Se consideră o fire inventivă și sociabilă, de aceea creează versuri inspirate din momentele în care este cu prietenii ei sau își pune propriile sentimete pe hârtie. Combinând diferite acorduri a creat melodia „Dacă vrei să pleci” prin care spune că „mi-am înscenat drame, am atins cerul și am cules amintiri”.

Aici puteţi citi o strofă din acest cântec:

              „Și steaua iar apune
Sub valul greu ce ne apasă
               Mă zbat acum dar tu nu-mi vei raspunde 
               Cu acea privire ne-nțeleasă”

Îi place să asculte melodii rap, deoarece de cele mai multe ori se regăsește în unele piese. Rapperi pe care îi ascultă mai des sunt Gonzales, Diddy și Diferit.

Aceasta ne spune că este un om fericit pentru că îl are pe Dumnezeu în suflet și oamenii dragi ei aproape.
Andreea Cătălina Loghin este tânăra care va trăi mereu prin muzică.

O puteți asculta pe Andreea aici.

Autor: Ștefana Vintilă

Niciun comentariu